OH YES!

Min körning idag gick bättre än vad jag trott.. Jag tror min rädsla är helt borta nu!! Ska fan ha mitt körkort innan julafton. Var klas med körningen vid 10, tog bussen till hbg. Jobbade lite sen blev de kina mat med mammi plus bananer med glass. LOVE IT!! Jobbade med emma (praktikanten) hela eftermiddagen hon e duktig och glad!!
Efter jobb så åkte jag hem till mamma som vanligt och käka mackor och te och sockerkaka..
Vi snackade lite om butikerna och vad som måste göras och ändras :)
Min mamma är bäst!!

Idag på jobbet så kom det en svart mops utanför butiken och jag blev helt till mig så gick ut och pratade med gubben som hade "charlie" jag smälte totalt. Varför finns inte min älskade rudolf längre :(
Mopsar är så otroligt charmiga :)
 
Inatt drömde jag om att jag vann flera miljoner, så jag gick och spelade på lotto. Får gå  dit imorgon och se om jag skrapat hem lite cash. Vann iaf 50 kr på triss. hahah.

Nu ska jag kolla på solsidan, visste inte om att det var från solsidan i saltsjöbaden där mamma o henrik har hus.. och att de är tagit från folk som bor där haha.. dör lite!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0