Onsdag


(bild från egypten i december med emelie)

Igår kväll kom beccis hit för att nanna! Hon somna tidigare än mig, jag kan inte sova om de är csi på tv.
Har försökt att sova mitt i programet men efter 2 minuter utan tvn igång springer jag upp och startar det igen.
Snart ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig till hbg för att jobba :)
Idag ska de packas te för lära praktikanten att jobba som en maskin haha.
Hatar att vara hungrig och sugen på pizza, american panncakeeeees, annanas, blåbär, omelett, ny pressad apelsin juice och ja allt! Hade nästan kunnat döda för att komma till ett hotell i Indien och deras frukost..

Men den dagen jag får körkort får jag börja planera resor mammsen och jag ska åka på.. haha
Får ringa körskolan idag, har jag inte tagit mitt körkort innan januari får jag inte åka med till Indien..
Hårda krav ;) haha.. (Lite panik har jag nog allt)

puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0