Onsdag

Nu är man fixad och klar för att åka in till jobbet!
Älskar att min mamma är hemma från Kina så hon hämtar upp mig varje dag, så åker jag in med henne och slipper tåget in till helsingborg.

Idag ska jag även ta hand om en praktikant... oh no! ska jag styra och ställa över en som är 2 år yngre än mig.. känns faktiskt lite dumt, fast jag gillar att vara chef ;) haha..

Är helt överlycklig idag, min favorit parfym ska tydligen inte finnas i butikerna mer..Men jag hittade en igår!! köpte den direkt fast det är en jätte liten flaska & idag luktar jag så gott!!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 12:53:29
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0