sockerkaka

Det är sjukt hur ensam jag kände mig i mammas hus igår, ett stort hus där man ser ut över hela trädgården för de är glas väggar... Jag trodde att någon skulle stå där och kolla på mig hela tiden haha.. Min lillebror låg ju och sov och tur så slapp jag göra välling till honom.. Tryckte även i mig en halv sockerkaka och ett paket tropicana.
Det mest negativa var att "mitt" skåp hos mamma som alltid var fyllt med godis, chips och popcorn. Bara hade popcorn kvar och jag behövde socker.. attans!
Men ska ändå sluta med godis, när jag väl börjar käka de en dag måste jag ha det alla dagar..

Har även precis blivit klar med dusch och har satt på mig kläder och skor.
Missade tåget som ska gå nu, eller jag pallade inte springa dit. Fast får börja när jag vill innan klockan blir två.
Ligger och funderar på vad jag ska ha till lunch men är så trött på all köp mat..
Vill ha pasta sallad men finns ingen som säljer det... 

Idag har jag på mig skjorta från ralph lauren som är mörklila och vit (måste ha skjorta när ja jobbar), mörkblå hilfiger jeans och ett par  svarta mocka boots..

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0