Söndag

Igår var vi på förfest hos emma och gud vad allt blev spårat!
Blev en runda till torstens innan vi skulle till bhof.
På bhof var det hyffsat skoj! Förutom när annies saker blev snodda av någon idiot!!
Hon fick min jacka så jag fick gå utan i 20 minuter i kylan till pizzabox.
Bjöd annie på pizza så tryckte vi i oss varsin, sen blev det taxi hem till henne där vi somna riktigt gott :)

Blev hämtad ute i skälderviken av mamma sen blev det middag hos henne, torsk, nypotatis och kokta grönsaker från klitterhus haha... Efter det lämna vi henrik och moa på flygplatsen.
Nu har jag precis duschat och ligger i sängen borde städa men är så trött.

Det bästa av allt är att jag är LEDIG från jobb imorgon!
Ska tvätta, städa och till doktorn då tänkte jag. Sen ska jag se om någon har tid för massage.
Har riktigt ont i min rygg plus att jag sträckt min vänstra handled.. packat för mycket te haha..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0