söndag


Igår efter jobb, middag hos mamma och bio med lillasyster så ringde jag annie och sa att vi skulle ut..
När hon kom hit halv 11 så börja vi korka upp vinet och fixade oss..
Någon timme senare åkte high heelsen på och vi drog till torstens och drack mojitos sen blev det bhof, där de spårade i våran skallar rejält.
Vi var hemma klockan 05 i min lägenhet och då var vi mätta och belåtna efter kebab..

Idag har jag käkat på thai asia med stephanie sedan träffa vi på josse & emelie på espresso house..
En timme senare vandrade jag hem och la mig i sängen.
Och jag ligger fortfarande kvar och mår riktigt dåligt nu (inte bakfylla)
Nu ska jag se csi sen sova!!

Ska upp tidigt imorgon och se om läkarna har tid??
Sen blir det jobb hela dagen..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0