Torsdag

Idag ska jag försöka börja äta nyttigt och röra på mig mer, vill inte se ut som en valross om 5 år haha..
Så inga mer hamburgare, pizzor eller fiterad mat & onyttiga baugetter.. Vet inte om jag kommer klara mig utan detta, men ska försöka 1 månad iaf!
Har ju slutat med läsk och när jag ätit upp  min sista "bil" påse så ska jag sluta med godis också.
Godis och läsk ska jag klara till december och de vet jag att jag klarar ;)
Får dricka ramlösa så de är ju tur, men bara naturell eller citron.

Borde också ut och springa lite, men de får jag göra när jag slutat med min jävla medicin..
Den tar slut på mig.. 2 jävla veckor kvar, och ja det har varit värt besväret!!
Nu ser min hy ut som den gjorde för två år sen och ingen jävla akne.

Nu ska jag fixa mig lite och sedan åka in till jobb :)
Blir mycket jobb denna månaden och de gillar jag!!
Hatar att vara lat och inte göra något alls.. Visst en dag i månaden är de skönt eller söndagarna för då är man ju sliten men inte en dag mitt i veckan..



Just dem här sötsakerna är de slut med, jag älskar bullar..
Men hatar tårta och kladdkaka, allt med choklad jaa!!
ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0