trött som fan


FYFAN.. har huvudvärk och min rygg ska vi inte tala om. Fast jag ligger ner har jag så ont att jag skulle kunna böla sönder. Efter doktorn idag så käka jag frulle för mig själv på espresso house och läste en tidning.
Vandrade på stan så sa en äcklig kille hej och jag vände såklart bort huvudet som en reflex jag har och tror ni inte idioten följer efter mig in i butikerna... Vid 11 var jag inne i helsingborg hade möte, sen var de bara att jobba.
Dagens lunch blev världens godaste räkpasta med bönor, tomat och chili!! Jag älskar pasta över allt annat, eller ja pizza e nog lite bättre ;)
Kom nyss hem från helsingborg, orkar inte göra något. Borde kanske äta något mer ikväll, men orkar inte ta mig till någon restaurang eller mataffär. Hade inte suttit fel med tacos eller ngn god pasta igen.



ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0