Vad händer egentligen??

Min dag har varit en katastrof..
När jag duschade så blev allt svart höll på att svimma, var bara att lägga sig i sängen och vila några minuter..
Sen påväg in till hbg på tåget blev allt svart och var helt yr fast jag satt ner!!!
Vandra till jobb och fick i mig lite mat, men inget hjälpte.. Tur så jobbade våran nya duktiga praktikant med mig nu i eftermiddags.. Kunde knappt prata för jag var så jävla yr.
Jag hatar detta och de andra som hänt med min kropp.. Blir antagligen sjukhuset imorgon innan jobb..
Men är detta något allvarligt så jag inte får åka till sthlm så gör jag det fan ändå!
Måste ju passa william ett tag på fredag kväll.. Kommer bli myys :)

Ikväll är de även nya tv program som startas, love it!!

Nu kommer min mamma med min tvätt ;) haha.... får bli hissen annars trillar man väl ihop.
Borde städa, men nu när jag mår sähär orkar jag inte ens diska upp min tallrik som jag hade innan när jag käkade..

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0