no comments

Sitter pa en av datorerna pa hotellet. Har solat klart for idag, ar trott pa solen. Tro det eller ej, men att ligga vid en pool i 2 veckor far mig att ha panik. Nu ska jag snart pa massage! Sen imorgon bar det av till mumbai dar jag och mamma och william ska spendera var sista tid pa resan. 1 vecka, sen sa aker jag hem igen!!! Nu borjar jag langta hem, efter min lagenhet. Har kommit fram till massa bra saker pa resan.. ska ta bort en fjardedel av min gardrov och sen ta bort lite annat skit. Sen ska jag ocksa borja laga mat nar jag kommer hem och kora pa sallad till lunch och apple pa formiddagen sa ag ater 4 ganger per dag. Annars sabbas min javla amnesomsattning och sa som jag ser ut nu e katastrof...vad hande med mitt 6pack? hahaha. Sen ska jag borja pa yoga.
GUD, vad jag har kommit fram till manga viktiga saker.
Men det basta ar att jag inte ska jobba nagot i februrari forutom lordagar. For jag ska hanga pa korskolan och ta mitt korkort. VILL HA DET NU.
Sen e jag friiii.


Ikvall blir det rakor vid havet med mammi, och sen ska jag nog be henna ta lite fler kort.. Har inte sa manga...
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0