Söndag


Dagens händelser:
Käkat på margeretetorp, ÄGGAKAKA!!
Köpt fika på nisses och fikat hos mamma med familjen
Packat och städat lite..

Även pratat i tele med min lillasyster som vill dela hotell rum med mig i Indien, jag gick med på att hon kan få sova hos mig några nätter men inte alla.
Hon snarkar och visst är de bra med sällskap med snarkande i 3,5 vecka blir nog för mycket för mig..

Nu ska jag boka hotell på Arlanda för familjen (tis-ons)
så vi bara går till terminal 5 och hoppar på flyget ;)
Sen ska jag också nu boka hotell i Mumbai, som vi ska bo i ett dygn också innan vi flyger vidare till GOA.

Under min vistelse i Indien ska vi besöka:
Mumbai, Goa & Nilgiri (korakundah)
och 11 flygningar.. LOVE IT!! ;)

Imorgon blir det in på jobb en liten sväng och göra lite viktiga saker, sen hem och träffa beccis.
Sen sova , för på tisdagen börjar resan..
Och hoppas vi hinner shoppa lite i sthlm på tis!!

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0