BLACK SWAN




Här är lite bilder från dagen som gått.
Bild på mig i min nya skjorta
Jönsi på Nicks där vi käkade nacho plate innan bion
Sen Jönsi på bion:)
Min kamera på mobilen suger röv alltså, min gamla var så bra!!!

Vi såg black swan på bio, väldigt störd film.
Jag vet inte vad jag tyckte om bion, förstår att den fick en oscar dock.
Men jag gillar roliga komedier bättre.

Mår fortfarande dåligt sen bulgur salladen innan.
Hade iaf inne många härliga kunder som gillade min skjorta.
Annars har jag bara bokat biljetter hem till min mamma, hon är hemma om en vecka i äholm igen.
Då ska jag få pussa ihjäl min lillebror:) längtar, hoppas man inte får en rak höger bara av honom.
Imorgon blir det jobb igen:)

Nu ska jag fundera jävligt mycket och sen nanna!
Eller ska försöka det är fullmåne ute och då kan jag aldrig somna.

Imorgon är det även utgång med massa härliga brudar:)
TAGGA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0