BLUE


såhär glad är jag idag haha.
IDAG ska hela jag vara blå, har blå tröja, blåa jeans och tar nog blåa converse och blå jacka hahaha.
jag älskar blått, min färg nummer ett.
Kanske för mina ögon lyser fram när jag har blått på mig.
alla damer som handlar te av mig brukar påpeka hur blåa ögon jag har och hur fina dem är.
Men hade jag fått bestämma själv hade jag nog valt bruna ögon.
Kanske borde köpa bruna linser, fast tror det kommer vara omöjligt för mig.
Jag kan inte ens sätta in mina engångs linser i ögonen..
Borde sätta i linser idag, men kommer böla sönder och så kommer det ta en timme eller mer.
Lite svårt fär mig att ha vanliga glasögon och sen solbrillor på det..
Måste till optikern och fixa solbrillor med spciellt glas.
Och nya glasögon!!!!

Nu ska jag sätta på mina shoes så jag är redo!!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0