förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Ligger i min säng och känner mig helt bländad. Alla lampor la av imorse så har varit och fixat nya.
Satan så ljust de är... Borde kanske inte tagit 50w.
Har varit på körskolan hela dagen idag också, gick hem för jag fick damp på ett teori prov så tog en promenad innan solen försvann. Skönt att få röra på fettet.

Ligger i min säng och funderar på vad jag ska käka idag men är inte sugen på något.
Eller är sugen på mina lakrits i yoghurt men dem får jag ej käka och det är ju ingen middag haha.
Käka donken till lunch så något nyttigt får de bli...

Ikväll börjar bra program igen, kommer ligga klistrad och glo tv hela kvällen om inte världen har något annat skoj att erbjuda en onsdag som den här. Men det är tveksamt.

Kanske blir en fika ikväll med tjejerna..
Och imorgon ska jag tillbaks till jobbet och snacka skit med min praktikant :D love it!!!
Älskar att jobba med någon och inte jobba själv...

Ciao babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0