FREDAG

If he misses you, he'll call.
If he wants you, he'll say it.
And if he cares, he'll show it.
If not he can't be worth your time because
you're obviously not worth his.

-


Vaknade av mig själv 06.50 detta börjar bli kanon alltså.
Somna dock 23 igår, men skönt var det.
Så mycket som jag älskade min säng igår de var sjukt haha.
Har snackat med mammi och gobbi i tele imorse, mamma hämtar mig 09.
Sen jobb hela dagen, ska bli skönt!

Får hoppa in i duschen nu så jag är redo,
Jag är helt tagen av en sida emma tipsa om igår.
Jag börjar inse att jag är värd mer än att bli behandlad som en påse skit.
Ingen ska få köra med mig eftersom jag älltid är en bestämd person och ändrar oftast aldrig min åsikt om något så har jag "hamnat i fel spår för tillfället" Måste tillbaks till gamla Olivia.
Tur jag är stark som person annars hade detta gått åt helvete.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0