Fredag

Vakna för tio minuter i världens panik, jag trodde klockan var tjugo i 9. Ringde min pappa och bad han köra mig om tio minuter till stationen. Han sa att han kunde göra det, men undrade vad jag skulle göra på jobbet så tidigt.
Sen började jag förstå att klockan var tjugo i 8:) La mig ner i sängen direkt och chillar lite nu, ska dricka nyponsoppa och duscha sen dra till jobbet.
Har ej sovit många timmar inatt pga av att jag inte kunde somna när jag kom hem 00, men solen verkar skina ute så hoppas på en bra dag idag. Jag känner mig bakfull fast jag inte har druckit en droppe sprit, ja det är nog sömnen bara som ställt till min kropp. Eftersom jag precis varit väldigt sjuk.
Ikväll ska jag städa och bara mysa med mig själv, kanske en runda runt 00 till torstens för att säga hejdå till Sadie som åker tillbaks till Trysil på lördag :( Ääh, nu kallar mig älskade nyponsoppa och jönsi på chatten hahaha.
Måste ju snacka lite skit innan jobbet, det hör till våran  dagliga vanor man ej kan vara utan!!! <3

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0