GAME OVER BABY

Uppe med tuppen har käkat frulle och fixat sallad, de enda som behövs är att sätta på mig kläder.
Chillar gott i min säng nu och snackar på chatten (sällan)
Är riktigt jäkla nervös nu, satan i gatan. Jag är en fartdåre, hur ska det gå idag?
I början körde jag för sakta nu kör jag för snabbt.......
Men håll tummarna för mig alltså ;)

Annars så händer det inte så mycket idag, kanske en sväng till mammi om hon orkar.
Annars lär jag träffa henne imorgon, men hade varit så perfekt iaf hon kunde bjuda mig på thai mat idag.
Helgens planer blir jobba och sedan chilla med beccis.
Men är bjuden på lite event/fester så får se hur helgen slutar!

Skämtar inte när jag säger att  jag har ca 25 alarm på min mobil som ringer i olika signaler på mobilen hela tiden.
Vaknar första gången den ringer och inte ta mig upp (somnar ibland om) sen efter 1 min ringer mobilen igen.
Herregud någon vacker dag kommer den få sig en jävla smäll i väggen.


NUUU KÖÖÖR VIIIIII!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0