GLASÖGON

Kört idag och käkat lunch på torstens.
Även varit hos optikern och kollat synen, har lånat hem 3 bågar ska lägga in bilder här strax.
Fick även med mig en bikini hem, vet ej om jag kommer använda den.. men så fin är den!
Ska snart träffa stephi för fika <3 skulle hängt med henne på solsemester nästa vecka, men mammi blev arg om jag sket i körkortet så stod över. Men hade behövt värme och avkoppling.
Jag är en stressad person, fast gillar att vara det. Det gör att jag pressar mig själv och kan uppnå mer saker.
Har precis tryckt i mig tre knäckemackor, det får bli min middag. Är trött på allt som heter sallad och frukt.
Hade velat ha  spagetthi och köttfärssås.. ååh, min köttfärssås är den godaste som finns!!!



chillade på köris och gjorde inte mycket vettigt.

gucci brillor, guldiga

skaga? svart/bruna

armani, brun/svarta (gillar dem bäst i IRL men ej på bild)


gaarhh, ska lämna in dme imorgon igen. Men frågan är? vilka ska jag välja??? HELP ME!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0