glutenfri pizza

Kom  nyss hem för var precis och käkade pizza med jönsi på acapulco!
Jag tog glutenfri eftersom jag tvungen ville ha pizza och var ju tvungen att smaka vad jag är tvungen till att käka i resten av mitt liv. Fanns ett plus, det är att den var jätte tunn och inte tjock som andra pizzor kan vara.
Minus= foliet som den ligger på eftersom annars fastnar den i ugnen?? jaa, jag har nog svalt lite folie.
Men annars var det kanon och alltid gott och snacka skit med jönsi!! tur hon var kvar i stan!! :D

Nu ska jag se på cougartown och alla andra program och ikväll är de världens bästa film på tv.


hahahahaha, så skoj hade jag när jag skulle fördriva tiden lite.
Vem har sagt att jag är normal waaaazzzaaaaappp!!
hahaha

nu ska jag skratta lite åt mina egna skämt.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0