hatar att vara sjuk

Vakna precis har äntligen kunnat sova lite, men vaknar med panik av att jag inte får luft fortfarande.
Varit på sjukan i 2 timmar innan, dem tog massa prover plus EKG för dem trodde jag hade fel på hjärtat, men tur så var det ingen fara. Fått medicin utskriven, får ej gå utanför dörren på några dagar. Har 39,5 graders feber också. Orkar ej äta, när jag mår såhär. Hade behövt äta något, får se om jag orkar koka en soppa. För inte bra om jag inte får mat i mig.. Hoppas jag blir bättre snart, doktorn sa att jag hade behövt ha någon som pysslar om mig, men det har jag inte. Jag bor själv och är helt jävla ensam, synd ens mammi eller pappi inte är hemma så kunde dem kommit hit, men neeeeej.
Nu får jag försöka vila vidare..

Hoppas alla får en trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0