HELT SLUT

Kom nyss hem, är helt slut.
Var nyss ute och körde med daddy i regnet, det gick kanoners!
Fick ett positivt samtal, uppskrivning och uppkörning är bokat. Satan!! jag är redan nervös.
Så om några veckor/månader får vi se om jag har ett körkort eller inte.
Ska lägga mig 11 idag så jag är pigg imorgon på jobb, var så trött så jag spillde ut 0,5 kg te på golvet haha.
Nu ska jag käka klart morötterna och min knäckemacka, måste hålla igen nu.
Känns som jag lagt på mig 5 kg på en vecka haha.
NU KOLLA TV.


kolla vad man fick för mms av jönsi babe!!
ååh så glad jag blev, fick tårar:D
Hon har mig på sitt skrivbord på hennes jobb!!
Tur jag hitta jönsi, 10 april firar vi ett år <3 wiihooo!!
Det firas med middag på restaurang och en dry martini haha.


Kommentarer
Postat av: jönsiii

haha sååå fint är det på skrivbordet nu :D och nu ska jag skriva ett mail på facebook till dig. loooove

2011-04-01 @ 07:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0