HOME SWEET HOME


hahah, posen på bilden blev inte så bra. För jag lutar egentligen min arm mot bokhyllan så ni vet de!!!
Men idag hade ja rosa skjorta som ni ser på bilden och sen rosa converse!! Jag som hatar rosa, vad hände där?
Varit på jobb hela dagen själv med så härliga kunder, fyfan vad jag har gett komplimanger idag. Trodde inte jag kunde vara mer snäll än vad jag redan är? ;) Tydligen, kanske för solen tittade fram  då och då.
Min frukost fick bli äpple eftersom dem inte har glutenfria bullar och mackor på matbutiker, ska ja behöva stå o baka nu?? Jag som älskar kakor och bullar. Brukade käka flera kakor om dagen osv innan på jobb.
Och salladen skulle ja ta ceasar  fick även köpa den på ica, fyfan äckligt.
Kyckligen ja, den stoppa ja inte ens i salladen sen fanns de krutonger och parmesan.
Jag nöjde mig med lite gröna salladsblad och parmesan. Bra lunch....
Tog och käkade äpple under dagen så jag höll mig på strålande humör!!
Fick även stå på knutan och vänta på tåget i 45 minuter idag.. JIPPIE!!!! :)
Har precis käkat lite gulaschsoppa och nu äter jag morötter.
Imorgon blir det jobb igen, hoppas solen skiner:)
Läste mitt horoskop om vilka ja borde flörta med= såg illa ut
Tur dag= var igår och inte fan hände de något bra då som kunde chocka.
Neeeeeeej, men så är väl livet ibland.

Får se om ja ska iväg ikväll, men ligger under täcket nu och myser... så ganska tveksamt;)
tjenixen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0