jag är kär


i den här lilla krabaten, fan.. Jag vill ha en hund nu, en mops.
Det hade gjort mitt liv så mycket bättre, så som jag älskade Rudolf har jag aldrig älskat någon annan.
Visst ingenting kommer ersätta Rudolf, men fyfan vad dem här små sakerna ger en kärlek som inte går att beskrivba. Min mops ska heta Molly om det är en tjej haha.
Tycker det är ett riktigt hund namn:)
Ska skaffa en hund när jag är 27 år!! Bara 8 år kvar haha :(

Ligger nu i sängen o käkar popcorn, orkar inte gå ut och fixa mat när jag mår såhär.
Har legat i sängen hela dagen, har sovit 9-14 , 16- tills nu..
Imorgon måste jag vara frisk!!

Nu ska jag fortsätta mysa, läsa lite och dricka två liter kiviks dryck.
Handla ca: 5 liter dricka igår, 3 liter är slut.. 2 liter kvar!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0