KÖRIS

Godmorgon!
Varit uppe i en timme nu, men frågan är vad jag skulle upp och göra klockan 08.00 när jag inte har körning fråns 10.00? JODÅ, snacka med jönsi på chatten. Hahaha.
Har precis käkar päron och dricker pärondryck, får väl trycka i mig morötter också.. Men börjar snart tröttna på morötterna :( samma sak med gulaschsoppa kan knappt svälja det längre haha...
Idag blir de säkert lunch med körläraren, antagligen torstens haha.
Idag funderar jag på att sitta på körskolan tills 19 ikväll....kommer jag palla det? det får vi se ;)

är på bra humör idag, men hände ändå en positiv sak igår som gjorde att jag blev på bättre humör.
Ha en bra dag!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0