LÖRDAG


Vakna precis mår dåligt sen igår, orkar inte!!!
Ska dricka mineralvatten nu och chilla lite till min house musik.
Solen skiner, jag ska vara på strålande humör idag.
Så som jag är när jag är riktigt lökig och kan få vem som helst till att skratta.
På med ett leende på läpparna så kör vi!!!
Kan inte deppa ihop hela livet pga av små saker.
Livet har mer än så att erbjuda ;)

Får väl snart hoppa in i duschen och fixa till mig lite.

ikväll ska jag "leave the world behind"
Fyfan så taggad jag är, brudarna på förfesten kommer inte orka hänga med mig hahaha.
Dansa sönder ikväll och bara skita hur jag ser ut ska jag göra, fast det gör jag alltid.
Jag går inte ut för att ragga jag går ut för att dansa och spåra med mina brudar.
Ikväll måste jag komma ihåg mikrofånkåt dansen alltså, den är omöjlig för mig att lära mig när jag är full.
Kommer inte ihåg den dagen efter ju!!!

Vågar jag ha klänning på mig ikväll fast jag hatar det, hmmm..
Ska ju ändå inte visa upp mig för någon så, kör på jeans. Bekvämt och strumpbyxorna går inte sönder.
Sist jag hade klänning var på nyår då pajjade jag två par stayups innan vi ens hade kommit ifrån middagen.
Fick köra barbent resten av kvällen haha.

Ikväll lägger jag mobilen i min jacka så jag inte tappar den...
(speciellt inte ner i toaletten som hänt mig innan)

Ibland känns det meningslöst och hoppas på något som aldrig kommer slå in, jag får acceptera att livet inte blir som man vill. Jag tänker inte jaga, jag tänker bara chilla. Livet har fler godsaker att erbjuda än en.


saknar sommaren, saknar pepes & saknar snus.
Ge mig en jävla fet prilla, det kokar i min skalle.
Men nej inget snus ses i augusti. 7 månader.
Jag är stolt, inget nikotin.
YEEEAAAAAHH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0