LÖRDAG

GODMORGON.
Bakfull: klart jag är.
Sovit:ja 3 timmar.
bra kväll igår: finns plus och minus på den fronten.


Jaha ja, drog till Helsing igår med Johanna.
Vi drack massa drinkar och bleb smått berusade....
En jävla fransman försökte förfölja oss, men bara till med sina lögn knep så funkar allt.
På tåget hem gjorde jag underhållning för alla passagerare, dem fick sig nog ett skratt.
Donken hade  vi också med oss på tåget eftersom jag var hungrig och hade ätit en knäckemacka innan Helsingborg. Fyllemat är nog det godaste, då är man fan heller inte kräsen.
Väl i Ängelholm drog vi till nicks, torstens och morris.
Träffa på massa människor och fick reda på en sak som gör så jag blev fly förbannad och gick hem hahaha.
Nu har jag duschat o fixat till mig, ska klä på mig för nu ska jag möta emma.
Har fyllt en flaska med resorb, nu KÖR VI!!!

Dagens planer: träffa beccis och chilla.

& gårdagen var det bästa som kunde hända, man inser ibland hur människor är lite för sent.
men bättre för sent än ALDRIG. Säger bara en sak: BYEBYE ;)

 
chillar på donken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0