LÖRDAG


ååh kolla in sötnosarna, jag blir helt till mig när jag hittade den här bilden.
Tänk och ha en sån liten krabat i sängen på morgonen? ååh.. GE MIG!!!
Kom precis ur duschen, får väl snart klä på mig och rusa som vanligt.
Inatt drömde jag den sjukaste drömmen på länge om att jag var på två olika ZOO.
Och på de ena blev jag biten av tigerungar och sen fick jag se massa ormar i sängen, hoppas jag inte snackat i sömnen inatt och skrikit och väckt alla i huset haha. För ormar är min värsta fobi.
Har en lite rolig historia om förra året i Indien när jag trodde en jätte fattig gubbe hade en orm i sin taxi precis vid mina fötter och jag började gallskrika och gråta och var på väg att slänga mig ut från taxin, men han hade bara mat i sin lilla kruka. hahaha. Jag kanske har sett för mycket på film??

jobb idag och hemma 16.30..

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0