MÅNDAG

Jag  är så trött idag, antar att det är från lördagens utgång.
Har ont i hela kroppen och massa blåmärken, wiiie.
Borde ha duschat och allt redan men icke sa nicke.. får väl stressa sönder sen!
Tror jag har körning 10 idag vet inte, hmm.. Får ringa körläraren nu tror jag, för har jag ingen körning så sover jag gärna någon timme till. Idag ska jag kötta teori och försöka att inte somna, har gjort det varje gång jag satt mig i soffan på körskolan.

Annars har jag inga planer idag.. Skönt att inte ha planer men måste nog städa och tvätta.
Fan ska anlita en städerska när jag får större lägenhet, känns pinsamt att ha städerska när man har en etta.
TJENIXEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0