MORÖTTER=NICE!!!

HOLA FJOLLOR!!!
Jag börjar bli frisk= TAGGAD som in i skogen.
Jobbat sen 09 imorse kom precis hem, jaaadddå. Vad kom min energi ifrån?
Kanske för jag är så taggad att träffa Sandiepie sen på torstens!! YEEEAH, ska bli så nice!!
Dock får ja hålla mig till ramlösa, no alkohol när man går på hostmedicin med morfin i hahaha.
Kommer bli så trött av hostmedicinen, men måste ta den innan ja går!! Har ju glömt den idag o måste ta den 3 gånger om dagen (UUUHHHHH) (spydde nästan när ja öppna en teburk med ANIS TE, som hostmedicinen innehåller och kunden bara: åååhhh vad gott de vill jag ha av, jadå sa jag & höll andan i några minuter med ett leende såklart!!! hahah
Nu ska ja hoppa in i duschen och vänta på att Sandie slår mig en signal!
Ciao babes
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0