OH NO

Jag som sa att jag hade shopping förbud ångrar mig haha.
Köpte ett par svarta utsvängda byxor, får låååååånga ben och as snyggt till high heels ju!!
Får väl lägga ut alla kläder på tradera som jag glömt, kanske bara ska ta och slänga allt.
Idag är jag så sjukt tom på ord, jag ryser hat mot någon jag egentligen älskar mest av mitt hjärta som tillhör min familj. Men herregud vad människor kan behandla en illa fast dem är ens familj. Jag är helt förstörd.
Antagligen därför jag börja shoppa igen, tröstar mig med saker...

Borde städa men orkar inte, borde gå och handla mat men orkar inte.
Det är inte mycket jag orkar haha.
Ikväll kanske det blir bio, får se vad Stephi säger!
Annars kanske man ska ut en runda nykter, men ändå inte.

Önskar jag hade haft någon pojkvän en dag som den här.
Som jag hade kunnat käka pizza med och kolla film och mysa. Men nej, den turen har man inte ikväll.
Men någon gång  i mitt liv lär det väl slå till ;) fast hahaha, har ju varit singel i 3-4 år nu. YEEEAH!!!!

Hahaha. Nu ska jag lyssna på john mayer och drömma lite!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0