ONSDAG

HOLA!
Vakna precis och tryckt i mig frulle.
Får snart börja fixa mig för gå till jobbet i trosor funkar nog inte. Hade säkert sålt mycket te, men ja.
Ska jobba resten av veckan ut och de kommer bli så bra :) Älskar att jobba för då tänker jag inte så mycket på problemen runt omkring en. Fick ledigt i maj så jag kan dra till OSLO och hälsa på ELIN <3 kommer ha så sjukt skoj.. och har hört att norrmännen är helt OK ;) hahaha.
 Vem vet, kanske älskar OSLO och flyttar dit i sommar.
Jag som är en drama queen behöver nog ta mitt pick o pack snart alltså.
Idag blir det på med skjorta och uppsatt hår (chefens regler/mammi)

Det sjuka är att jag har mina vanor när jag kommer till jobbet,
fixar i ordning allt
dricker te
öppnar butiken

orkar inte skriva mer detaljerat, men mitt te där på morgonen får jag ALDRIG missa men det är nog omöjligt för jag springer direkt och öppnar teet sundets pärlan, mitt favorit te i vått och torrt helt enkelt.
Ikväll får jag se vad som händer, alltid dyker det upp något..
Me jag borde läsa min körskolbok några gånger, men neej jag har aldrig läst den helt och hållet och spikar teorin.
hahaha glömde säga att jag har fotografiskt minne, kanske därför man spikar teorin?? hahaha.
Men nej får läsa på tåg till och från jobb och sen hemma, snart smäller det ju.

OH YES.
Duschen kallar, ha en bra dag för det ska jag!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0