problem!!!

Var nyss på hemköp och skulle handla mat, det slutade med att jag inte fick med mig mat utan äpple morötter och några majsbröd eftersom jag gått och blivit gluten & sen 10 liter dricka.
Älskar att dricka, nu när jag börjar bli frisk går de nog minst 5 liter varje dag....
Allt innehåller fan gluten, mina favoriter med lakrits o yoghurt får jag inte äta mer,men neeej jag köpte lite ändå.
Jag har ju trots allt bara fått positiva svar från blodproverna, ska väl göra något skit som dem går ner i magen och tar prover.. Isf får dem söva mig, annars gör jag inte det!!!
Har även sovit 2 timmar i eftermiddags, min kropp är helt slut bara för jag gick till hemköp o handla.
Men imorgon ska jag vara fit for fight igen jobb 10-18, tur så är praktikanten där.
Nu ska jag googla på bra maträtter som jag kan äta ute som inte innehåller gluten, jag som älskar couscous och bulgur osv.. Nej, det kan jag inte äta??????? Nu får de väl bara bli sallad till lunch och middag. Jaaa, en positiv sak är väl att jag inte kommer lägga på mig onödiga kg. Eller jo, det kanske jag gör för de gör vissa gluten.
Men jag ska försöka skippa äta glutenbröd osv och skita i alla produkter som innehåller gluten.
Många problem alltså, jag känner mig som en tant på 70 år som bor ensam och bara klagar och klagar.
Det värsta jag är när folk klagar och tycker synd om sig själva, jatack. Så har man varit i en vecka nu, men de börjar ju gå åt bättringsvägen så ja, snart är jag "vanliga" Olivia igen.
Imorgon ska jag antagligen träffa Sandiepie efter jobb :D hon är hemma på besök från Trysil, så hoppas jag inte blir dålig under dagen imorgon så man kan få ge henne en fet kram och snacka gott.

Nu ska jag fortsätta se på alla dåliga program som jag tycker är roliga, jag skrattar åt program som är så lökiga!
The middle är nog mitt bästa program just nu, hahaha. Så stört!!!

Oj nu kom två sms ;) dags och svara och sen käka majsbröd tills ja spyr.
Största problemet jag kommer ha imorgonbitti är att jag inte äter yoghurt för jag är laktos? sen kan jag inte ta min kära bulle på fahlmans på morgonen... Får höra iaf dem har glutenfria, jaa de borde dem!!!

Ha en trevlig kväll, nuu hostmedicin!!!!
Ciao babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0