Regndroppar

Jävla skit väder det är ute..
Står på jobb och ska snart sluta, det öser ner regn och alltså inget folk på stan.
Jobbet har gått bra idag och mycket skratt med emma praktikant:)
Fick posta 24 kg te innan som 2 butiker i sthlm skulle ha, tog en jävla tid och packa ner 120 påsar i varje kartong...
Prata nyss med annie blir tacos ikväll i stan.. Eftersom jag är hemma sent så kan vi inte se hockeyn idag.
Annars har jag bara köpt en ny ralph lauren skjorta idag, sommrig och fin. Lite killig kanske, men jag är en pojkflicka!!
Hellre klättra i träd och bygga kojjor med grabbarna än att sitta och trä pärlor.
Ska även få en jäkla dietist eftersom jag är gluten, känns bra.....
Nu måste jag städa och fixa lite.

Ha en bra kväll!


annie & jag i sommras = as kalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0