så jävla besviken

Man behöver inte skriva till mig att jag kan höra av mig iaf jag behöver någon hjälp med något och sen säga nej med att hjälpa till. Jag vet iaf vilka som ställer upp för mig nu och vilka som inte gör det.
Vänner man trott varit ens bra vänner kan inte ens fråga hur det är med en, nu vet jag exakt vart jag har mina vänner. Kom inte och fjäska för mig sen, jag ställer alltid upp för mina vänner. Jag är helt enkelt för snäll och det tänker jag inte vara mer förutom dem som jag vet finns där för mig.

Så sjukt jävla lessen är jag nu, inte arg utan riktigt jävla lessen.
Önskar min mamma var hemma!!!!!!!! men nej, ingen i min familj är som sagt hemma och kan ställa upp för mig. Och sen  vissa av vännerna vägrar att ställa upp, det är helt enkelt saker man lägger på minnet och jag tänker inte ställa upp för dem.

orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0