SAVE THE WORLD TONIGHT

Lika snabbt som jag var lessen blev jag glad.
FAN är så glad att jag nästan gråter :D
Körningarna gick kanon och satte 61 av 61 på teorin. FATTA GÖTT.
Inser nu att jag är nog den starkaste som finns, fyfan inget kan stoppa mig nu.
Har även varit hos optikern lämnade brillorna, funderar på armani brillorna 1 vecka sen får jag se.
Var även inom ICA handla glutenfri musli med blåbär o kokos, jag som älskar det är överlycklig.
Blev även massa laktos fria drickyoghurtar med blåbär.
Fick även reda på en ännu bättre sak angående mitt jobb, fan vad jag älskar mitt liv nu.
Jag klarar mig bäst själv helt enkelt, jag är en person som bott själv sen jag varit 14 och fått vara med mig själv varje kväll osv. Det är nog det som fått mig att växa som jag gjort som person.

Ska även ta ledigt från jobb när jag är på jobb imorgon, ska åka o hälsa på Elin i OSLO i maj lördag-onsdag så jag får fira nationaldagen där. Fatta skoj vi ska ha det! Sen blir de även en trip till estocolmo i maj för mammi bjuder.
Sen ska jag boka resa i Juni, LOVE MY LIFE. hahahaha.



min goda musli, min middag.
(om inte jag ska iväg en sväng)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0