Save the world tonight

Ligger och lyssnar på SHM'S nya låt, tycker den är bra!! Kommer nog bli min nya favorit.
Fast one kommer alltid vara nr1 finns ingen låt som får mig att bli så taggad som den, haha med lite sprit i kroppen så blir lilla oliven crazyyy.
Har kärlektion klockan 11 idag, lite sovmorgon så jäkla gott!! Och solen lyser idag, mmm jag kommer vara på bra humör hela dagen. Får väl käka mina majsbröd (smakar som nachos) nu till frulle sen hoppa in i duschen så jag är redo for fight klockan 11.
Dagens planer är bara körskolan och ut och springa en runda när jag kommit hem.
Kanske inte så bra att springa med hosta, men skiter i vilket. Måste komma igång med att springa igen, när jag var mindre hade jag typ världens bästa kondition. Spöade min bror som tränar 6 dagar i veckan!!! Kommer jag aldrig glömma ;) hatar ju att förlora..

Ha en bra dag, för det ska jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0