städning

Fan jag är riktigt grym inte pluggat teori på två veckor och klara två tester idag!!! 
Blev kycklingspett och zucchini på torstens till lunch, var riktigt gott!
Kört rally idag också, hahaha " du får köra hur snabbt du vill bara du håller händerna på ratten" OH YES..
Nu håller jag på och städar har tagit paus, har varit kaos i min lägenhet eftersom jag inte orkat städa när jag varit sjuk och bara låtit all disk stå. fyfan.. ska bara dammsuga och röja lite sen är jag klar för idag!

Dagens positiva: att en person hörde av sig
Dagens negativa: att en person skriver elaka sms..
Dagens roliga: INGET
Dagens middag: får bli sallad
Dagens dricka: pärondryck och vatten
Dagens måste: fortsätta städa!!!!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0