STRESS


Så blev min påsk skyltning, helt ok och gjordes på 10 min så får duga.
Även träffat familjen och hämtade Henrik på flyget.
Ska snart iväg och ta en kvällsfika med en snygging.
Sen får jag dra hem och nanna, varit igång sen 8 imorse.
Mina krafter tar snart slut, hade velat fika i joggings men de passar nog inte in.
Ska nog dricka kaffe idag, gillar också kaffe för er som inte visste.
Men bara rent svart kaffe, latte och sånt skit är de värsta jag vet och man blir fet.
Ser även på biggest loser varje dag, jag måste börja träna annars kommer jag väl se ut som dem när jag är 40.
Fast ändå inte, har inte fetma i släkten bara en mamma som tycker om kakor lite för mycket.
Tur jag köpte fel kaka idag så mamma fick ta den hahaha.

ååh, nu måste jag kila!
hoppas rögle vinner ikväll så dem kan komma upp i elitserien igen, så man kan kolla lite roligare matcher.
byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0