STRESSAD

Tur mamma är hemma och snackar vett i skallen på en.
Om man tycker jag är bestämd och hård är min mamma tio gånger värre.
Men alla spanjorskor är bestämda av sig hahaha....

Har haft fullt upp, kommer folk hela tiden så får avbryta med att skriva hela tiden.
Blev frukost på fahlmans med mammi imorse, alltíd lika gott!
Sen indiskt till lunch, nu dricker jag te! (grönt kärleks te) tyckte jag behövde något som piggar upp mig o lite kärlek är ju aldrig fel ;) nästan alla kunder skämtar om kärlek när dem köper det haha.

Ikväll ska jag och min babe dricka drinkar här i Helsingborg, så blir hem och göra sig lite snyggare och sedan tar vi tåget in så båda kan dricka. mmmm, ska lätt dricka en mojito. LOVE IT.

 High heels och klänning ikväll..hmm;)
Men max 2 drinkar,eller kanske en spårad utgång?? vem vet!!!!
imorgon ska jag jobba  med Emma:)


Nu måste jag börja fixa i ordning butiken inför imorgon. FULL RULLE!!!


Ha en trevlig kväll för det ska jag!!!


mammi som tagit bilden, älskar hennes tekoppar från svenskt tenn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0