SUNSHINE

Hola amigos!
Jag är uppe med tuppen idag, det var svårt för mig att gå upp kan jag säga.
Men jag är duschad och klar och det är 1,5 timme tills jag ska köra haha.
Men så skönt jag kan sega och bara spela musik hela morgonen..
Nu käkar jag glutenfria havrekakor med choklad i.. jag hatar ju choklad!!
Men inte idag då älskar jag att käka kakor till frulle och dricka festis.
Jag har väldigt speciella matvanor kan jag säga, jag är kräsen och äter bara det som passar mig, annars låter jag bli. 
Ligger och funderar riktigt skarpt på min framtid, jag måste och vill säga byebye till Ängelholm till hösten.
Antingen får jag flytta till sthlm och jobba,  dra till Hawaii och plugga engelska & lära mig surfa.
Eller får jag flytta någon annanstans inom Sverige eller till Australien eller till Indien(som jag älskar)
Kan ej bestämma mig, jag vet ej vad jag vill. Jag behöver en trygghet som jag har någonstans i denna värld för då hade allt varit så mycket enklare.
Jag vill göra så mycket, men att ta steget och inte veta om någon kommer sakna en eller ta hand om en är svårt för mig. Vet ej varför jag skrev detta här, men jag behöver nog prägla in det i mitt huvud.
Vi får helt enkelt se vad jag hamnar och med vem jag hamnar med till hösten.


Får nog låta mamma bestämma åt mig, men gör hon det skickar hon mig utomlands direkt haha.
Låter jag pappa bestämma så ska jag nog stanna inom Sverige
Låter jag jönsi bestämma så ska jag till sthlm.
Låter jag stephi bestämma blir det Hawaii.
Låter jag mig själv bestämma blir det??????

Men i sommar ska jag ha MIN sommar, jag ska bara njuta och leva livet. Känns sen som jag blir lite för gammal för att springa runt och festa och ha roligt var och varannan dag. Men den 17e augusti kommer det hända något speciellt lilla oliven ska hänga utanför systemet och sedan kolla igenom hela sortimentet hahaha.

Nu får jag sluta skriva, folk som läser här måste tro jag är allvarligt störd :D
Ciao babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0