TISDAG


Gormorgon!
Är fortfarande så jäkla trött.. jag som brukar vara uppe tills 02 om nätterna somnar klockan 00
och vaknar 09 och är cp trött. Ska snart käka lite kardemumma skorpor till frulle.
Är så trött på allt som heter frukt och morötter haha.
Önskar dock jag hade haft lite nyponsoppa hemma, kan dricka hur mycket som helst av det.
Idag ska jag köra igen som vanligt! Sen måste jag fixa en massa med jobbet via tele.
Jag vill bara skrika av mig men då väcker jag nog hela huset haha.
Ikväll blir det nog bio med en vän om jag hinner!
Fast bio är aldrig fel, speciellt om man har poppe till.
Fast bio utan poppe är ingen bio för mig.

Nu måste jag äta och göra mig i ordning!
Känns verkligen som någon drogat ner mig med sömntabletter, jag brukar alltid vara pigg på morgonen.
Hade lätt kunnat halsa en coca cola nu, ta en prilla snus och en pizza NUU.
ååhh, varför blev jag inte kille? hahahaha.
Fast nöjer mig med att vara mig själv, för finns ändå ingen annan som är som mig ;)
 
(jönsi kallar på chatten, hon är back on track WIIEE)
tur jag har fina vänner som alltid ställer upp för mig och får mig på bra humör fast jag är ledsen eller arg.
finns få som klarar det, men mina vissa av mina vänner kan:)

CIAO BABES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0