TORSDSAG

Godmorgon!
Idag är jag uppe med tuppen.. Alldeles för tidigt för mig att vakna 07.15 men var tvungen eftersom jag alltid annars får springa till tåget som tar 10 min att gå i vanliga fall. Jag mår även illa av att gå upp tidigt, kan verkligen inte äta något.. Har redan svårt med att käka frukost.
Ska dra mig lite i sängen och lyssna på musik sedan in i duschen.

Idag har jag så mycket på jobb som måste göras, skicka beställningar,beställa te och fixa andra saker.
Är hemma 19.20 ikväll och då blir det att möta upp Annie för middag. Var ett tag sedan jag såg min fina vän, ska bli så skoj att träffa henne!

Ett plus är att det är ljust ute halv 8 på morgonen, det har jag inte sett fråns idag haha.
Gillar våren, är nog min bästa årstid.. Man kan fortfarande ha jeans men skippa jackan.

Ha en bra dag:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0