TRÖTT

Inatt har jag sovit så fruktansvärt dåligt har drömt så sjuka drömmar som skulle kunna hända på riktigt, så jag vakna flera gånger inatt. Känns som jag har en klump i kroppen och fortfarande sover fast jag duschat och ligger och dricker festis.
Har gott snack med jönsi på chatten nu, OH YES.
Annars denna morgonen skulle jag kunna hoppa sönder min mobil, har 15 larm för att jag har svårt för att vakna på morgonen och somnar om. Och dem ringer hela tiden och måste stängas av på olika sätt!!!
Ibland vill jag ha tillbaks min andra.
Ska jobba hela dagen idag i detta jävla piss vädret, ge mig sol nu och värme.
Ikväll ska jag käka i stan med en speciell person & bio:)

Nu får jag väl klä på mig lite, men vill bara ligga och mysa i min säng hela dagen och inte gå utanför dörren.
Smörpoppe hade heller inte suttit fel, tog max 3 minuter igår så hade jag och annie käkat upp en stor skål.
Massage hade jag också behövt, min rygg har fuckat sig ordentligt denna veckan och då får jag riktigt ont.
Ska nog börja gå till sjukgymnast igen för jag måste träna upp vissa muskler i kroppen som "försvunnit" pga av min olycka....


Jönsi skriver:
"hahahaha jaaa
CAAAAAAN YOOOOU FEEEEEEEL IIIIT IN THEEEE AAAAAAIR?!?!?!?!!!!!
FEST PÅ JOBBET :D:D"

Olivia skriver:
"HAHA LYSSNAR DU PÅ DEN???
JAG LYSSNAR PÅ LÅTEN
HAHAHA
NYSSS
NÄR DU SKREV DE"

nu kör vi på Bruno Mars - Just The Way You Are (Daniel Pereaux With US Love Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=el-1fJOFC70&feature=autoplay&list=PL64CB5DBE4CFB736E&index=5&playnext=5


ADIOS AMIGOS


Kommentarer
Postat av: JÖNSIBAAAABE

hahahaaaaa alltsåååå du är bäst olli :D

2011-03-18 @ 08:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0