UPPE MED TUPPEN

Inatt kunde lilla jag inte sova för jag hade druckit kaffe på kvällen, svart så klart.
Vaknade av mig själv 05.30, men kände att jag kunde få sova lite längre.
Får slänga i min frulle nu, sen fixa mig & allt inför dagen.
Jobb hela dagen och ut och köra rally. Aldrig fel en torsdag som den här.
Denna morgonen börjar det även med att man blir terrad direkt om att man är aftonbladet-lover.
För er som inte visste besöker jag nog sidan minst 35 gånger per dag och läser allt man kan läsa på aftonbladet.
Jag har kanske inget liv, men alltid skoj och se vad som händer där ute ;) och expressen kan kamma ballarna!
Jag är riktigt nöjd idag. förutom att jag inte känner alls för att sätta på mig jeans och skjorta.
Men kan ej gå till jobb med träningsbrallor... Synd jag ej har popcorn hemma annars hade jag tagit det till frukost.

Och snart får min mobil sig en sväng in i väggen, för blir tokig på alarmen!!!
Ringer 7-9 på morgonen för jag ska vakna sen 25 gånger under den tiden.. hahaha.

Nu drar jag igång house och väcker grannarna, men vad gör det om 100?

Idag ska jag även spela på v75 och lotto, eller fixa inför lördag. Tänkte kamma hem storvinst.
Tur i spel har jag, otur i kärlek? vem vet ;) hahaha.

 
en 1-2 årig liten Olivia, ser ut som ett troll hahaha.
men annars helt OK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0