WWWWAAAZZZZAAAAAAPPPPPP

Tjena kexet står du där o smular ;)
Körningen gick bra idag och fan inte teori proverna.. har bara vägmärken och tk-frågor kvar nu. Men tro fan att man måste ha 70 av 70 på dem. Hur fan ska jag lyckas med det?? Får väl läsa boken 5 gånger innan jag kommer lyckas med det.. Blev lunch på hamkrogen idag, tog en kräftsoppa! Så jävla gott med skaldjursoppor.
Fast jag älskar nästan alla skaldjur, jag har ju fobi mot köttbitar. Kan ej svälja skiten, känns som man tuggar på något segt och smakar skit gör det också. Nöjer mig med kyckling ibland, ibland köttfärssås eller köttbullar och kebab!! Blev klar på körskolan klockan 17 så då mötte jag upp Emma i stan och så satte vi oss på EH.
(FINNS INTE NÅGON JÄVLA GLUTENFRI KAKA PÅ NÅGOT FIKASTÄLLE, BLIR GALEN)

Mysigt och snacka skit!! Jag som knappt pratar med någon förutom på chatten om dagarna blir helt speedad när jag får snacka med en människa IRL eftersom jag är en liten snackemoster i nästan alla lägen.
På vägen hem gick vi inom ICA, jag skulle checka gluten avdeliningen. hmmm, jag hatar att vara gluten!!!!
Blev 12 liter dricka och päron, morötter glutenfria skorpor och doritos med chili smak som fick hänga med mig hem. Käkar nu doritos och dricker vitamin well defence(som bara innehåller socker) Bra middag va.. haha
Orkar ej käka något annat idag...


Ska läsa lite och kolla tv, älskar mitt liv idag. Är det för att våren är på väg?
Jag har iaf mycket saker jag måste ta tag i mitt liv med... Men tyvärr är min rädsla väldigt stor för att misslyckas.
Men ibland måste man ta steg i sitt liv, annars lyckas man inte. Jag måste börja chansa och vara lika crazy och chansa med saker som jag gjorde när jag var 13-15 år. Jag gjorde allt jag ville göra och lite till.

 
(hahaha, funderar på att gå och hyra scary movie eller vad den heter.. så jag kan ligga i sängen och säga
"waaaaaazzzzzzaaaaapppp" tycker den är så jävla rolig. Jag brukar hålla på med det när jag fått lite booze i kroppen så jäkla roligt är det) hahaha och hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0