YES

Fyfan vad jag är stolt över mig själv idag!!! Klara av att köra på motorvägen till helsingborg.
Jag börjar bli grym på att köra bil nu, det enda negativa är att jag gillar att köra snabbt. 135 km/h är inte ok på 110 väg. hahaha :D
Har även suttit i telefon i 2 timmar idag och försökt lösa det Ica i hbg gjorde fel, och det verkar ha löst sig nu.
Blev även lunch på torstens fick bli något kött och potatis (mat jag egentligen hatar) men jag tålde inget annat.
Har varit sugen på kebab hela dagen idag.. Men nej, måste fortsätta äta nyttigt.
Hoppas Emma ringer så vi kan ut och gå en runda :)
Nu ska jag käka soppa!!

"smsar personen inte dig, så tänker den inte på dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0