GODMORGON

Är pigg och gla idag (hmmm) ont i benet har jag också.
Börjar tveka om jag kan ut och slira på lördag, jag dansar ju som en dåre när jag är ute.
Folk tror jag är efterbliven när dem ser mig på stan, men så är läget.
Jag har även fått mitt hår ljusare och börjar  vänja vid mig det:) Fått en hel del komplimanger, typ första gången på ett år... Igår fika jag även med tjejerna, kolla show igen och satt på torstens och decka i sängen runt 01.30.
Nu ska jag snart duscha och göra mig redo för jobb, ska stå upp heeeela dagen med mitt knä....


mitt hår är ungefär lika ljust som på denna bilden, alla bilder blir så olika...
Får skylla på kameran ;) Nu kallar jobb! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0