MÅNDAG

Denna veckan ska bli den bästa veckan i mitt liv!!!

Ska snart ut och köra lite sen ska jag ta tag i mitt liv och se om det finns tid för tvättning och storstäda hela lägenheten. Jag behöver en större lya, men sticker jag iväg i höst så kan jag lika bra behålla denna under tiden jag är iväg osv. Hade behövt en 3a och har en 1a. Känns som jag går mig själv på nerverna hela tiden.
Förstår verkigen inte hur det kunde bo en hel liten kines familj här innan och ja, min lägenhet är ny renoverad så det luktar inte friterat i hela lägenheten hahaha.

Ligger och lyssnar på elton john och chillar med kakor och vitamin well defence, alltid en grym start på denna vecka. Tar även snacket med Jönsi på chatten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0