SKAKIS

TJENIXEN.
Spelar house på högsta volym är speedad gånger hundra känns som jag är full...
Anledningen till detta är att jag var så trött med världens huvudvärk drack först en kopp svart, sen kila jag bort till gymmet där stephi jobbar köpte någon jäkla dricka som hette celsius... Drack den på 5 minuter.
Sen efter det blev jag inte alls pigg och speedad, hela jag skakar och gjorde det nyss när jag körde men de gick bra ändå. Eftersom jag inte tränar såå blir jag typ överaktiv för tillfället, hade kunnat gå ut och springa en mil.
Synd jag inte var såhär varje dag alltså, kanske ska köra på en dricka varje dag,.. Råka ju köpa 4 stycken innan jag testat så nu jäklar ska jag vara  pigg några dagar!!!

Borde städa, men de gör jag fasiken ikväll istället. Väntar på att emma ska ringa så vi kan ta och ses!
ikväll ska oliven nanna klockan 22-23 tvn ska stängas av 22.
Ska börja gå och lägga mig 22-23 från och med nu.


GOODBYE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0